rrock'n roll child

maanantai 24. heinäkuuta 2017

Tallinnan reissu 21.-22.7.

Moi!
Viime viikonloppuna oli jo kauan odotettu Tallinnan reissu. Olin niin innoissani koko reissusta etten meinannu saada ees unta to-pe välisenä yönä.. Harvoin sitä kuitenki pääsee Suomen ulkopuolelle ja Tallinna on oikeesti hyvä kohde vaikka onkin aika lähellä. Oltiin ekaa kertaa siskon, Janskun ja näiden poikaystävien kaa ulkomaanreissulla, ja pakko sanoo et toi reissu oli ikimuistoinen.

Pe 21.7.
Herätys klo 9, jotta saatiin rauhassa syödä aamupala ja hoitaa muut aamutoimet. Vielä vähän pakkailua, iskä heitti mut, siskon ja tän poikaystävän linja-autoasemalle jossa tavattiin Jansku ja tän poikaystävä. Onnibussi tuli ennen kahtatoista, just ku oltiin saatu kamat sinne alas nii tajuttiin et kyseessä olikin väärä bussi :D. Äkkiä tavarat pois ja jäätiin oottaan seuraavaa Onnibussia joka osoittautui oikeeks ja jolla päästiin Helsingin Kamppiin. Syötiin Burger Kingissä, kierreltiin ja käytiin lopuks Alepassa ostamassa jotain pientä. Käytiin myös Forumissa. Lähdettiin jossain kohtaa käveleen satamaan ja hypättiin Silja Europaan. Vietiin kamat hyttiin, käytiin kannella kattomassa ku laiva lähti ja käytiin Taxfreessa. Myöhemmin mentiin Ocean Clubiin, käytiin taas Taxfreessa, otettiin pohjat hytissä ja lähdettiin vielä illemmalla Moonlight Discoon. Siellä oli iha hyvä dj, tuli vähän tanssittua ja kaikilla oli hyvä meno! Käytiin myös jossain kohtaa vielä kannella ku laiva oli jo Tallinnassa ja oli ihana auringonlasku.

Helsinki

Kampin takaa

Silja Europa

Sillo ku laiva lähti

Kannelta oli kivat maisemat

Tallinna <3

Ocean Club, mun ja Janskun mojitot

La 22.7.
Herätys klo 8:30, jotta oltais ehitty heräileen rauhassa kun päätettiin lähtee kympiks maihin. Sinne ois päässy jo kasin aikaan mut ei viititty niin aikaseen mennä. Syötiin pasteijaa aamupalaks ku oltiin otettu kotoo evästä. Joskus siinä kympin aikoihin oltiin maissa ja lähdettiin taksilla Kristiinekeskukseen, ku sinne oli vähän matkaa. Siellä sit tuli shoppailtua, kierrettiin melkeen jokasessa vaate- ja koruliikkeessä. Löysin itelleni pari vaatekappaletta mitkä näkyy tuolla jossain alhaalla.. Ostettiin myös porukoille tuliaisia ja käytiin syömässä sellasessa paikassa ku Babyback Ribs & BBQ. Tykästyin tohon paikkaan, siellä oli jotenki kiva sisustus, palvelu oli erinomaista ja New York Burger erittäin herkullista! <3

New York Burger

Kristiinekeskus

Ruokailun jälkeen lähdettiin taksilla SuperAlkoon, josta ostettiin vähä juotavaa ja lähdettiin siitä sitten kävellen takas satamaan ku oli ihan vieressä. Lähdettiin takas Suomeen Tallink Starilla, ei otettu hyttejä sille matkalle, käytiin Supermarketissa ostamassa jotain matkaevästä bussimatkalle ja istuttiin aika paljon kannella ku oli nätti ilma.

Helsingissä oltiin hyvissä ajoin, ehdittiin klo 20 lähtevään Onnibussiin. Tampereella oltiin noin klo 22:10, huomas et oltiin kaikki vähän väsyneitä reissusta.

Paluumatkalta

Tässä nää mun ostokset:

Ton Smurffin sain itseasias siitä Burger Kingin lastenateriasta :'D Laivalta ostin vähän isomman karkkipussin!

Tallinnan ostokset: legginsit 6,00 € ja farkkuliivi 13,00 €, molemmat ostettu Terranovasta.

Oli kyllä onnistunut ja ihana reissu! Ollaan jo vähän puhuttu jos menis taas ens keväänä. :)