rrock'n roll child

sunnuntai 19. lokakuuta 2014

Lost In Music Festival 2014

Jee ihanaa, vihdoinkin pääsen kirjoittamaan eilisestä Lost In Musicista, joka siis oli Klubilla ja Pakkahuoneella. Olin Klubin ovella joskus klo 21 jälkeen, mut mulle sanottiin et sillä mun lipulla pääsee vaan Pakkahuoneen ovesta, joten kipitin siitä sitten äkkiä Pakkahuoneen puolelle. Lipun näyttäminen,leima käteen,narikassa käynti,laukkutarkastus ja siitä sitten Klubin puolelle. Apina oli jo alottanu ku pääsin paikan päälle. Oli ihan ok, mut en ehkä menis kuitenkaa uudestaan kattoon. Näin Mokoman laulajan Marko Annalan :D


Klo 21.30 Pakkahuoneen puolella esiintyi virolainen Ziggy Wild. Olin ennen tota tapahtumaa tsekannu millasta musaa toi Ziggy Wild soittaa joten tunnistin ainakin pari biisiä. Muistan et Watch Me oli aloituskappale, sen tunnistin ainaki. Oli ihan mahtavaa nähä toi bändi livenä vaikken nyt ookkaa sitä kauaa kuunnellu. Oli kyllä tosi energinen show! Yhessä vaiheessa se bändin laulajatar hyppäs pois lavalta, ja juoksenteli yleisön eessä. Sit se pysähty mun kohdalle, olin siis eturivissä. Se oli vaa jotai about parin sentin päässä musta, katto mua silmiin, hymyili ja lauloi samalla. Sit se häippäs siitä takas lavalle. Mulla kesti hetken tajuta mitä äsken tapahtu. Se oli vaan jotenki niiiin siistii! Sillä naisella on muuten ihan älyttömän hyvä lauluääni, ja tolla keikalla sillä oli kieltämättä aika hieno asu. Ja voi että sen hiukset!







Klo 22.15 oli Barbe-Q-Barbiesin vuoro Klubin puolella. Olin niiltäkin kuullu aiemmin ainaki pari biisiä. Hyvältä niiden musa kyllä kuulosti! Ne veti jonkun uuden kappaleen, en enää muista nimee mut ainakin yleisö oli mukana.




 Lähdin joskus ennen yhtätoista Pakkahuoneen puolelle eturiviin ootteleen Santa Cruzin keikkaa.Jätkien viime näkemästä olikin jo jonkin verran aikaa ku olin ne viimeks kesäkuussa nähny. Oli kyllä älyttömän huikee keikka, ei voi muuta sanoo! Relentless Renegades oli aloitukappale. Settilistaan kuului myös mm. Anthem For The Young 'N' Restless, Screaming For Adrenaline, Nothing Compares To You, We Are The Ones To Fall.. Ne veti pari uutta biisiä, yks jonka muistan, oli Wasted And Wounded. Täydellinen biisi <3 Olin mukana jokaisen biisin aikana. Ääntä riitti todella paljon! Aiming High oli vika biisi jonka bändi soitti, ja Arttu kiipeili sen aikana jossain ylhäällä. Niin täydellinen keikka. <3 Otin kuvien lisäks parit videot :3












 Seuraavaks olikin Amoralin vuoro Klubilla. Olin nähny bändin viimeks vuonna 2009 joten olihan se nyt aivan mahtavaa nähä kyseinen bändi pitkästä aikaa livenä. Olin tottakai eturivissä. Ne soitti uusimman albuminsa kappaleita. Ne kuulosti livenä niin upeilta. Settilistaan kuului mm. On The Other Side pt 1, Prolong A Stay, See This Through, Blueprints, If Not Here Where, On The Other Side pt 2..  Blueprintsin aikana meni kylmät väreet, se on vaan niin ihana kappale <3 Olin iha omg koko keikan ajan! Niin täydellistä. Piti tottakai ottaa myös tältäkin keikalta videoo ja kuviakin tuli otettuu aika paljon, ei tota ihanaa bändiä kovin useesti nää täällä Tampereella.














Amoralin jälkeen jäin venaileen siihen lavan eteen jos ne ois tullu vaikka moikkaamaan faneja tai jotain. Ei ne sit kumminkaa tullu, näin et jotkut siinä roudaili tavaroita ja näin mä muutaman bändin jäsenistä. Kysyinkin siltä Pekalta et ehtisköhän koko bändi ottaan mun kaa yhteiskuvan, kyl se siinä jotai puhu et ne ois johonki bäkkärille menossa. Sit ne häipy johonki ja oottelin vähä aikaa siinä lavan eessä.Kysyin myös joiltakin järkkäreiltä et tietäskö ne missä Amoralin jätkät on mut en saanu kunnollista vastausta. Näin mä Arin yhessä vaiheessa ja kysyin siltä kuvaa mut se  vastas jotai epämäärästä ja katos paikalta. Sit kyllästyin ootteleen ja kävin kattomassa My First Bandia Pakkahuoneen puolella. Reckless Love joutui peruuttamaan keikkansa sairaustapauksen vuoksi, joten My First Band oli niiden korvaaja. Petyin kyllä aika pahasti etten päässyt näkeen Recklessejä ku niidenki näkemisestä oli aikaa. No mut My First Band oli kuitenki aika yllättävän hyvä, tiesin niiltä tosin vaa sen yhen biisin mitä on ainaki Voicella soitettu joskus.




Katoin vaa vähä aikaa tota bändii ja menin seikkaileen Klubin puolelle. Olin jo ihan menettäny toivoni siitä et näkisin edes jonkun niistä Amoralin jätkistä. Kunnes yhtäkkiä huomasin Benin näkösin tyypin mun eessä. Kysyin siltä et eikös se ookki se yks Amoralin jätkistä, ihan vaa sillee varmuuden vuoks :D Se sano et joo on se, ja näin yhen toisenki jäsenen siinä, tais olla Pekka. Kysyin et oisko nyt mahdollista ottaa kuva koko bändin kaa mut ne sano et ne kaks on enää paikan päällä. Mut sit yhtäkkii Ben huudahti et hei Ari tulee tuolta. Mun sydän alko hakata kovemmin ku tajusin et Ari oli yhtäkkii iha siinä mun lähellä.  Kysyin et voiko Pekka ottaa musta ja Arista kuvan ja nyt mulla on sit VIHDOINKIN kuva Arin kaa <3 Oon fanittanu Aria jo vuodesta 2007 ja toi oli jotain niin upeeta et näin Arin ekan kerran ihan kasvotusten. Oli ihanaa olla siinä sen kainalossa kuvan oton ajan :3 Kysyin siltä et saaks halata ja se vastas iha innoissaan TOTTAKAI! :) Voi että se hali oli ihana ;__; Sain vielä nimmarin ku pyysin. Sit kiitin ja se kiitti kans ja hymyili, aww :3 Sit se häippäs siitä niiden muiden kaa, ne muut tais unohtaa et halusin kuvan niidenki kaa. Mut ei se haittaa, pääasia et tapasin Arin, se on yks mun suurimmista idoleista <3

Arin nimmari :3

Meinasin tirauttaa muutaman onnenkyyneleen sen jälkeen kun menin lavan eteen kattoon Mikko Herrasta, se Arin näkeminen sai mut ihan sekasin. Mut Mikon musa kuulosti oikeesti aika hyvältä. Näin Mikon viimeks joskus pari vuotta sitte joten olihan sekin kiva nähä pitkästä aikaa livenä.
Hmm.. en oikein tiiä mitä muuta sanoisin tosta Mikon keikasta.. En ollu vissiin aiemmin kuullu sen omaa tuotantoo livenä. Ainakin yleisö oli myös tälläkin keikalla mukana.







Kello oli sit lähempänä puolta kolmee aamuyöllä ku koko tapahtuma loppui. Tuli muuten ostettuu yhessä vaiheessa Santa Cruzin paita, se on niin siisti!
Kolmen jälkeen tuli vika bussi jolla sitten pääsin turvallisesti kotiin. Olin siinä puol neljän maissa kotona, ja menin aika pian nukkumaan.

Oli ikimuistoinen ilta, kiitos Apina, Ziggy Wild, Barbe-Q-Barbies, Santa Cruz, Amoral, My First Band ja Mikko Herranen!
<3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti